بي بن بست ...
 
برگهای پاییزی خاطرات من
 
 
سه شنبه 22 مهر 1393برچسب:, :: 16:43 ::  نويسنده : مریم

  چــرا تمامــــي ندارنــــد ....

  اين همه تلخــــــــي هاي ، بـــي پايــــان ،

  كاش قصــه ي زنــدگي من ،تنهــا يك پايـان تلــــخ داشتــــــ



نظرات شما عزیزان:

ابی
ساعت15:15---4 اسفند 1393
تلخ ترین لحظات زندگیم را
در انتظارش سپری کردم
تا شیرین ترین خاطراتش باشند
اما ...
موفق باشی ادامه بده
پاسخ:سلام بسیار زیبا و پر احساس مرسی . و همچنین


aso
ساعت22:46---1 اسفند 1393
خیلی سخته بغض کنی و اونی که باید باشه، نباشه...

خیلی سخته صدای هق هق تلخت تمام خونه رو پر کنه ولی تنها کسی که میتونه آرومت کنه نباشه....
خیلی سخته تمام درداتو بریزی تو خودت که یه وقت اون نشکنه و به خاطرت غصه نخوره....

خیلی درد داره حرفی بزنه و ناراحتت کنه ولی هنوزم بیشتر از قبل بخوایش...

آره... رسم عاشقی همینه...
درد و گریه و سختی
پاسخ: همیشه یک عشق مطلق درست مثله یک قهوه تلخه تلخ می مونه ..باید صبور بود متن زیبا یی بود و قابل تعمق مرسی


aso
ساعت21:38---1 اسفند 1393
سلام وبلاگ قشنگی دارید خوشحال میشم به منم سر بزنید راستی اگه لینک کردن کامنت بدین تا لینکتون کنم
پاسخ:سلام مرسی ...چشم در اولین فرصت که بشه شما لینک میشید


minaf
ساعت13:24---15 بهمن 1393
دلـم ...

هنـوز ..

خیس خورده نگاه توست ..!!

نـازش بـدار ..!

که نلغــزد ..

از میان دستهایت ..!!



بار آخر! دست آخر !



من ورق را با دلم بر میزنم !



بار دیگر حکم کن ، اما نه بی دل ! با دلت دل حکم کن ! ... حکم دل ...



هر که دل دارد بیاندازد وسط تا که ما دلهایمان را رو کنیم !



دل که روی دل بیفتد عشق حاکم می شود !



پس به حکم عشق بازی می کنیم



این دل من رو بکن حالا دلت را !



دل نداری ؟! بر بزن اندیشه ات را ...



حکم لازم !!! دل سپردن، دل گرفتن، هر دو لازم...



پاسخ:بسیار زیبا بود ....لایک تا بینهایت +


حیران
ساعت19:56---20 دی 1393
سلام<
پاسخ:سلام مرسی که بهم سر میزنی حیران جان


حیران
ساعت13:34---18 دی 1393
سلام
روز خوش


سحربانو
ساعت11:41---10 دی 1393
سلام مریم
خوبی؟
منو یادته؟
قبلا توی چت لوکس بلاگ صحبت کرده بودیم
چند روزه مشغول جمع آوری بهترین وبلاگهای لوکس بلاگ هستم از تو هم دعوت می کنم با تبادل لینک عضو گروه ما بشی..

مریم بهم سر بزن منتظرتم


ali
ساعت19:31---6 دی 1393

تبادل بازدید وکسب درامد با ارسال نظر

در این روش وبلاگهایی که برای شما نظر میزارن شما برای تشکر به اونا نظر میدین این کار باعث افزایش بازدید وکسب درامد بیشتر میشه چون برای ارسال نظر باید روی وبلاگ شما کلیک کنند و تبلیغات شما نمایش داده میشه وافزایش موجودی .هنگام باز شدن popup اجازه دهید 6 ثانیه باز بمونه تا برای شما ودوستانتون افزایش موجودی داشته باشه .اگر در روز برای 200 نفر نظر بزارین 200 بازدید کننده و 600 تومان درامدخواهید داشت

برای ارسال نظر حتما" لازم نیست یه متن بلند بنویسید هدف کلیک کردن روی وبلاگ دوستتونه یه تشکر خالی کافیه وبا دیدن نظر دوستتون میفهمه شما بودید وبراتون نظر میزاره

من لیست وبلاگهایی که میخوان در این سیستم کار کنن اینجا میزارم برای شروع ادرس سایتتونو برام در قسمت ارسال نظر همین پست بزارین


minaf
ساعت11:24---5 دی 1393
כلتــלּـگـــ ـی یعــنـ ــی ...
بشیــنـ ـی بــهـ خاطراتتـــ باهاش فکـــــ کــنـ ــی ..
بعـכیـهـ لبخــלּـכ بیاכ رو لبتـ ولـ ـی چـלּـכلحظـهـ بعـכشورـی اشکهاـیِ لعـלּـتـ ـی


نازی
ساعت10:48---4 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی مریم ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............
پاسخ:سلام خوبییییی؟؟ به خدا وقت نکردممممممممم اما میاممممم چشممممممم


ﺁﺭﯾـﻮﺑﺮﺯﻥ
ساعت1:02---22 آذر 1393
ﺳــــﻼﻡ
پاسخ:سلام داداشی عه بازم که داری فکر می کنییییی!!!!!!!!!!!!!!! مرسی که بهم سر زدی زنده باشی .


سالار
ساعت11:29---12 آذر 1393
مرسی خیلی خوب و احساسی بود
موفق باشید و پیروز
پاسخ:سلام سالار نظر لطف شماست خوشحالم که پسند کردید موفق و زنده باشید.


سینا بلیده
ساعت9:01---12 آبان 1393
لایک

امیرسام
ساعت9:18---4 آبان 1393
سلام
خوبی؟
دلم میخاد باهات تبادل لینک داشته باشم
وبلاگت غیر از جالب بودن برام عجیبه!!!؟؟؟؟؟
چند تا سوال راجع وبلاگت داشتم که بهمون سر بزنی ازت بپرسم
پاسخ:سلامامیر باشه تبادل لینک میکنیم


minaf
ساعت19:43---25 مهر 1393
سلااااااااام دوست خوبم عنوان وب من خاطرات من , من خودم اخر هفته ها اتفاق خوب یا بدی که تو طول هفته برام میوفته رو مینوسم . خوشحال میشم تو قسمت کامنتا توام خاطره ای از هفته ات رو با متن یا عکس بزاری هم بر هممون جذابه هم واقعا ی خاطره ای از دوستامونه
پاسخ: سلام دوست خوب من ، فكر خيلي خوبيه ، اينكه اتفاقهاي زندگي رو توي وبلاگ بزاري ولي من سعي ميكنم احساسات و خلوت هاي زندگي رو بصورت يه عكس يا يه متن بسيار كوتاه توي وبلاگم بزارم . و به نوعي شايد همين ديدگاه تو رو در بر بگيره . بازم مرسي .موفق باشي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


از اینکه وبلاگ منو که متعلق به خود شما دوستان هستش رو انتخاب کردید بی نهایت سپاسگذارم امیدوارم که از این وبلاگ خوشتون بیاد با تشکر مریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان برگهای پاییزی خاطرات من و آدرس maryam.z.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 826
بازدید کل : 37061
تعداد مطالب : 203
تعداد نظرات : 291
تعداد آنلاین : 1